.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازی فوتبال صنعت و سایپا تکرار می‌شود

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری گفت: بازی فوتبال صنعت و سایپا تکرار می‌شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، پس از اینکه مسئولان باشگاه صنعت ساری در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان موفق نشده بودند پرونده بازیکنان و کادر فنی را در موعد مقرر به فدراسیون فوتبال ارسال کنند، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازی هفته نخست تیم صنعت ساری و سایپا شمال را سه بر صفر به نفع سایپا شمال اعلام کرد.
این نتیجه در حالی از سوی فدراسیون اعلام شد که تیم صنعت ساری میزبان این تیم بود.
با پیگیری‌های انجام شده توسط مدیران باشگاه صنعت ساری، فدراسیون فوتبال دوباره رای و نتیجه بازی را برگرداند و دستور بازی معوقه از هفته نخست لیگ آزادگان را بین دو تیم صنعت ساری و سایپا شمال صادر کرد و قرار است این دو تیم در روز 22 دی در ورزشگاه شهدای ساری با هم دیدار کنند.
با توجه به اینکه رای و نظر فدارسیون فوتبال تغییر کرد، دو تیم صنعت ساری و سایپا شمال باید در دو هفته دو بار با هم مسابقه دهند که در روز 22 دی از هفته نخست و معوقه لیگ به میزبانی ساری و در 26 دی هم از هفته چهاردهم و هفته نخست دور برگشت به میزبانی قائمشهر با هم مسابقه می‌دهند.
سرپرست صنعت ساری درباره این بازی به خبرنگار فارس گفت: پس از تعطیلات نیم فصل بازیکنان زیر نظر کادر فنی مشغول تمرین هستند تا با آمادگی کامل در برابر دیگر نماینده خوب مازندران قرار گیرند.
محمدحسن پریچهره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: در حال حاضر تیم مشکلی ندارد و شرایط بازی برای بازیکنان فراهم است تا با یک پیروزی دیگر تیم به روحیه لازم برسد.
وی بیان داشت: بازی دربی همیشه حساس و جذاب بوده و تیم صنعت با تشویق تماشاگران می‌تواند پیروز میدان باشد تا در ادامه لیگ بازیکنان با انگیزه و روحیه بیشتر در برابر حریفان قرار گیرند.
سرپرست صنعت ساری درباره کناره‌گیری رضا تقوی از سرمربیگری صنعت ساری گفت: پس از باخت غیرمنتظره در برابر ایرانجوان بوشهر در پی توهین برخی تماشاگران تقوی از مربیگری صنعت استعفا داده بود که با پادرمیانی پیشکسوتان و علاقمندان به فوتبال دوباره به این تیم بازگشت.
وی تصریح کرد: در حال حاضر تقوی و تمام بازیکنان در تمرینات تیم شرکت دارند تا با تمرینات بهتر بازیکنان، سه امتیاز بازی خانگی این هفته را به دست آورند.
پریچهره اختلاف بین تقوی سرمربی و حسن‌نژاد دروازبان تیم را تکذیب کرد و اظهار داشت: پس از باخت سنگین مقابل ایرانجوان بوشهر که با اشتباهات مهیار حسن‌نژاد همراه بود، سرمربی تیم وی را نیمه دوم از بازی تعویض کرد که برخی این مسئله را بزرگ جلوه دادند.
سرپرست صنعت ساری گفت: مهیار حسن‌نژاد از دروازه‌بانان خوب استان است و نسبت به تیم شهرش تعصب زیادی دارد و هرگز این تیم را تنها نمی‌گذارد و در ادامه هم در کنار تیم است.
وی از جذب چند بازیکن جدید و تاثیرگذار در نیم فصل دوم در این تیم خبر داد و اذعان داشت: برای تقویت تیم در نیم فصل دوم و حفظ سهمیه در لیگ با چند بازیکن بومی و غیر بومی در حال مذاکره هستیم تا از آنها در نیم فصل دوم استفاده کنیم.
پریچهره از وجود مشکلات مالی باشگاه خبر داد و افزود: بازیکنان و کادر فنی به جز 10 درصد از قرارداد خود پول دیگری را دریافت نکردند و مشکلات مالی باشگاه باید هر چه سریع‌تر توسط مسئولان ورزش استان و شهرستان برطرف شود.
سرپرست صنعت ساری در پایان خاطرنشان کرد: دو تیم صنعت و سایپا از تیم‌های خوب استان محسوب می‌شوند که سایپا نسبت به تیم ما وضعیت بهتری دارد و برای اینکه تیم و بازیکنان دوباره به خود برگرداند باید در این بازی خانگی پیروز شویم.
در جدول رده‌بندی هم اکنون سایپا شمال با 17 امتیاز در رده ششم و صنعت ساری با 11 امتیاز در رده سیزدهم جای دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سروینه باغ 15 دي 1390
رای خوب وعادلانه بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.